czwartek, 26 stycznia 2012

Dzień dobry

Jestem! Z czego  ogromnie się cieszę:) Zakładanie bloga wcale nie było tak trudne, jak mi się zdawało. Mówiłam sobie: "Coś ty, Monia... Zapomnij!" A dzień w dzień, do późnych godzin nocnych, przeglądałam Wasze piękne blogi, zazdrościłam odwagi, pomysłów, talentu. Być może nieraz braknie mi kreatywności i środków, ale póki co, chcę się z Wami podzielić tym, do czego już doszłam i do czego jeszcze zamierzam dojść - na takim moim własnym, historyczno-artystycznym, domowym, dwudziestosiedmioletnim poziomie:)
Zapraszam do mojego świata i proszę o ciepłe przyjęcie.




Mieszkam w ustronnej okolicy, prawie pod lasem. Czy nie pięknie?

2 komentarze:

  1. Pięknie :) Cieszę się, że dołączyłaś do bloggerowej społeczności - czekam na kolejne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogowym świecie;-)
    Życzę powodzenia w blogowaniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!