środa, 24 lipca 2013

Wakacyjne CANDY u Moni z SERCEM MALOWANE



Witajcie, Kochani!

 Od dawna myślałam już o jakimś prezencie dla Was. I oto jest - zawieszka o wysokości 20,5 cm, na której wymalowałam farbami akwarelowymi i akrylowymi widok na Morze Adriatyckie. Taką wspaniałą kutą bramę widziałam na chorwackiej wyspie Vis. Dla mnie był to jeden z najpiękniejszych widoków w życiu.
Chciałam się nim z Wami podzielić. Jeśli macie ochotę wziąć udział w konkursie, gorąco polecam i zapraszam!
Zasady candy znajdziecie poniżej:

 to jest baner do pobrania



ZASADY DLA BLOGOWICZÓW:    

1. wpisujesz komentarz pod tym postem
2. stajesz się obserwatorem mojego bloga (jeśli nim jeszcze nie jesteś)
3. publikujesz na swoim blogu podlinkowane powyższe zdjęcie informujące o moim candy 



 ZASADY DLA FACEBOOKOWICZÓW:

1. jeśli do tej pory tego nie zrobiłeś, klikasz "Lubię to!" na moim fanpejdżu (TUTAJ)
2. udostępniasz informację o konkursie na swoim profilu fb








Konkurs trwa do 15 sierpnia. 
Zwycięzcę ogłoszę 16 sierpnia.


POWODZENIA! :)
Monia


10 komentarzy:

  1. No to ja pierwsza ;)
    Śliczna jest piękny widok :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniczko ja jestem Twoją fanką od kilku tygodni! :)) Mam Cię w mojej liscie czytelniczej także od dawna :)) jeśli to wymóg dodam się także do obserwacji. Nagroda bardzo mi się podoba, bardzo bardzo!!!!! Z cichą nadzieją na szczęście dołączam do Twojej zabawy na http://arcadiakobiet.blogspot.com/

    Ps. Podoba mi się u Ciebie od pierwszej wizyty. Zapraszam Cię przy okazji także do mnie na Candy - dziś ogłoszone :)
    Pozdrawiam Ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuję wgrać u mnie foto, ale złośliwość neta.. w piątek postaram się z innego komputera ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci z serca za tyle miłych, ciepłych słów! To dla mnie prawdziwa przyjemność, wiedzieć, że tu zachodzisz, bo lubisz:) Życzę Ci powodzenia w moim candy i zaraz zmykam do Ciebie, by się zapisać na Twoje:)))

      Usuń
    3. Banerek już u mnie dumnie zawisł ;)

      Usuń
  3. Monisiu, zgłaszam się i ja, zaraz wykonam dalsze kroki ku temu :) Rozwiązanie konkursu odbędzie się w pięknym dniu :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, w podwójnie pięknym dniu:) wiedziałam, co robię;D

      Usuń
  4. Cudo, cudo, cudo... Widok piękny a wykonanie..brak słów... Zawsze chciałam TAK malować... Pozostaje mi stanąć w kolejce i poczekać na losowanie :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widok rzeczywiście magiczny... A kuta brama - piękna! I... czyżbym dostrzegła jakąś górę na horyzoncie? Takiej okazji nie mogę przegapić ;-) Tym bardziej, że bywalczynią Twojej malowanej krainy jestem od dawna i podziwiam wszystko, co tworzysz.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!