piątek, 12 lipca 2013

Zespół "Kwintet" i perełki dnia codziennego




Witajcie!


Zaraz na wstępie dziękuję Wam za wsparcie, życzliwe słowa i miłe komentarze:) Odbieram je wszystkie bardzo pozytywnie i czuję, jak rosną mi skrzydła (mam jednak na myśli motywację do dalszej pracy, a nie żadną pychę).

Chcę Wam dzisiaj pokazać wykonane przeze mnie przed tygodniem logo zespołu muzycznego "Kwintet", wymalowane czarnym akrylem na gładkiej białej płycie. Współpraca z zespołem była przemiła, a skądinąd wiem, że młodziutki team uzdolnionych muzycznie ludzi wzbudza coraz większe zainteresowanie tych, którzy planują w niedługim czasie się pobrać i urządzić wesele. Ostatnio zebrali gromkie brawa i bisy za uświetnienie jednej z takich imprez. Goście byli zachwyceni! Jeśli macie ochotę, zapraszam Was na ich stronę:  TUTAJ!





POWYŻSZE ZDJĘCIE JEST WŁASNOŚCIĄ ZESPOŁU "KWINTET"



Namalowane logo też się muzykom bardzo spodobało, a ja przyznam, że praca nad nim sprawiła mi wiele satysfakcji. Niech dobrze służy! :)


***


Jeszcze tytułowe perełki:




I jeszcze parapet, na którym rzekomo panuje straszny rozgardiasz (jak twierdzą inni, imion których nie wyjawię, bo czytają bloga;) Mamusiu, kocham Cię!), a z którego ja zwyczajnie jestem dumna, bo nawet jeśli zazwyczaj wygląda niezbyt estetycznie, to czasem można złapać w kadrze takie momenty pełne miodowego światła:




Skąpana w tym złocistym, majestatycznym świetle macham Wam z pokoju na Pszowskich Dołach, gdzie parapet jest, jaki jest! :)

Cudownego lipcowego weekendu!

2 komentarze:

  1. Witaj Monisiu :-)
    Wróciłam z urlopu i z przyjemnością zaglądam znów do Ciebie. Logo bardzo przypadło mi do gustu - proste i eleganckie. A co do parapetu... hmmm... to jest miejsce, na którym zwyczajnie nie da się utrzymać wzorowego porządku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Arniko!
      Dobrze, że wróciłaś cała i szczęśliwa i dobrze Cię znowu czytać:)
      Dziękuję za wszystkie miłe słowa:)
      Mocno ściskam:)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!