poniedziałek, 4 listopada 2013

W złocie. Pomysł na szkolną gazetkę



Kochani!

Dokucza mi ból głowy po całym dniu w pracy. Piję wieczorną kawę. Przed oczami przebiegają mi obrazy dzisiejszego dnia - ruch uliczny, przystanek, szkolne korytarze, papiery, roześmiane buzie moich uczniów tych całkiem jeszcze małych i tych prawie dorosłych. Jak dobrze być nauczycielem i być ze swoimi najlepszymi na świecie wychowankami! Z nimi człowiek zawsze czuje się młody, pełny energii i ... doceniony:)))

Dla moich uczniów ze szkoły podstawowej wykonałam niedawno gazetkę:


Jest to szkoła z oddziałami integracyjnymi, więc treść gazetki nabiera szczególnej wymowy.



Jak Wam się podobają te złote silhouetty?
Nasza szkoła ma już ponad sto lat. Nie można się oprzeć pięknu jej detali architektonicznych. Spójrzcie na te schody:





Przychodzą mi na myśl witraże. Mmmmmm...:)









Taka to zacna stulatka!

Dobrego tygodnia Wam życzę! Do napisania.

5 komentarzy:

  1. Oj, takie budynki mają niepowtarzalny klimat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta gazetka, Moniś, zachwyca pewnie wszystkich w szkole! Nigdy tak uważnie nie przyglądałam się tym schodom :) Dopiero teraz, dzięki Twoim klimatycznym zdjęciom, zauważyłam ich urok! Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna szkoła... dobrze, że takie jeszcze istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ze mozesz uczyć w takiej wiekowej szkole !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gazetka piękna, a słowa tak wymowne, że nic więcej nie trzeba dodawać. Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!