poniedziałek, 21 października 2013

Wrzosowo i na temat



Kochani,

dziś będzie bardzo krótko, bo mnie terminy gonią, a zleceń portretowych przybywa... na moje szczęście!;)
Jeżeli jest ktoś, kto zechce mi dołożyć pracy, nie ma sprawy. Jestem otwarta na takie propozycje:)

Dziś bohaterem wpisu jest wrzosowy HOME - piękny, drewniany napis wycięty przez Old Tools Woodworking, pomalowany przeze mnie w te wdzięczne, jesienne kwiatuszki.







Kto ma ochotę na podobny, niech pisze: monika@sercemmalowane.com.

Dla Was też zebrałam wszystkie popularne angielskie powiedzonka związane z domem. Niech Wam się zrobi ciepło wokół serca! Na poniższym zdjęciu widać las, który codziennie podziwiam z okna w moim pokoju-pracowni, gdzie tworzę dla Was różne prace:




Rodzinnego, cudownego wieczoru moi mili Czytelnicy! :)

13 komentarzy:

  1. Sliczny jest Moniczko! Pogratulować Wam efektów współpracy- świetnie te napisy kwitną:)))
    buziole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepięknie pomalowany! Na początku myślałam, że kwiatki rosną przed wrzosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest robić dwie rzeczy naraz :P Miało być: na początku myślałam, że kwiatki rosną przed napisem.

      Usuń
    2. Haha, Agafio, ale się uśmiałam! Po przeczytaniu Twoich komentarzy trzy minuty kombinowałam, co przed czym kwitnie;) Ale dzięki wielkie za odzew:) Serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  3. home sweet home pieknie ozdobiłas , a widok masz cudny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten HOME'ik :) Kolorki szczególnie przypadły mi do gustu - mam na niego chrapkę :) Pozostaje mi tylko uśmiechnąć się do Mężusia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ten jest już sprzedany. Dla Ciebie mogę wymalować taki sam, albo ozdobić go jakimiś innymi kwiatuszkami...;) No problem!:)

      Usuń
  5. Piękne wrzosy... A u mnie od jakiegoś czasu "tworzy się" decoupagowa tabliczka "Home sweet home" w leśnym klimacie, ale końca prac nad nią jakoś wciąż nie widać :-(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z radością obejrzę Twoją tabliczkę!:) Baaardzo lubię te homkowe powiedzonka, robi się od razu przytulniej i bardziej domowo. Czekam na Twoją pracę. Uściski!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!