wtorek, 8 października 2013

Portret cudownych Rodziców



Witajcie!


Pewna ciepła, serdeczna osoba zamówiła u mnie portret swoich Rodziców. Praca ta dla Niej i dla mnie była szczególna z tego względu, że ojciec Sylwii zmarł wiosną tego roku.




Światło widoczne na rysunku odczytuję bardzo symbolicznie. Mam nadzieję, że przez dość mocne kontrasty światłocieniowe udało się uzyskać efekt głębokiej, wewnętrznej pogody, nadziei mimo wszystko i wiecznego trwania. Przy pracy wyobrażałam sobie, jak bardzo Pani Iwona i Pan Stanisław musieli się kochać. Spójrzcie na ich szczęśliwe, roześmiane oczy!


Takie zdjęcie swoich Rodziców przysłała mi Sylwia:


Rysowanie o tyle było utrudnione, że przy niewielkim powiększeniu fotografii szybko gubiła się ostrość. Zrobiłam jednak co w mojej mocy, by jakość portretu była zadowalająca.

Przede mną rysowanie ślicznych dziewczynek. Kawa stygnie w filiżance, a ja przystępuję do dzieła! :)

Przesyłam Wam najbardziej promiennie uśmiechy, na jakie przy moim zakatarzeniu mnie stać :)))

18 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten portret. Na pierwszy rzut oka ma się wrażenie, że jest to czarnobiałe zdjęcie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja mam wrażenie, że tu trochę zażółcone te zdjęcia wychodzą... ale bardzo się cieszę, że Ci się podoba! pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Wspaniałe Monia! Jak zwykle przerosłaś samą siebie, a ja do tej pory zbieram szczękę z podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, teraz już nie wiem, czego bardziej szkoda - Twojej szczęki (taka fajna szczęka!) czy podłogi, że rysy zostaną ;D Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! To zawsze dopinguje!!!

      Usuń
  3. Przecudnie.....te rozświetlenia..pięknie Moniko..aleś zdolna!!!! Ale i ci państwo cudni..
    A katarowi powiedz a kysz!!!!
    Zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mnie ucieszyły Twoje słowa:)
      A ja wiecznie psikam, wycieram nos, kaszlę... uroki jesieni:) Niech Tobie zdrówko dopisuje!

      Usuń
    2. może alergia???Ale alergii tez a kysz!!!
      A ja na pewno coś u Ciebie kiedyś zamówię, na pewno!!!
      Do miłego

      Usuń
    3. O, fantastycznie! Pomyślę o jakimś rabaciku dla Ciebie!:)

      Usuń
    4. Dzięki...jak tylko będę pewna czego i kogo chcę uwiecznić to się zgłoszę ..na razie kluje mi się myślę fajny pomysł
      buziaki:)

      Usuń
  4. Jak zwykle spod pani rąk wyszło arcydzieło :D Piękne i wspaniałe !
    Pozdrawiam serdecznie!
    Paulina K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci Paulinko! Fajnie, że tu jeszcze zaglądasz! ;) Pozdrawiam najserdeczniej i sukcesów w szkole życzę!

      Usuń
  5. Ajaj prześlicznie Moniś!
    Smacznego delektowania kawką:))) sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, teraz to już nie wiem, którą kawką z kolei! Ściskam Cię mocno!

      Usuń
    2. Pamiętam pamiętam, że Ty do 8 dobijasz:)))) no nieźle:)))

      Usuń
  6. ięknie uchwyciłas to światło. Świetny portret.

    OdpowiedzUsuń
  7. masz ciekawy blog, jest cos do czytania, dodaj do ulubionych
    www pl ru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!