niedziela, 27 października 2013

Powrót żaby



Witajcie!

Żabki cieszyły się u Was wielkim powodzeniem. Dziś wrzucam resztę rysunków z "francuskiej" serii:


- żabka słuchająca - do ćwiczeń w rozumieniu ze słuchu:





- żabka wycieńczona - po zajęciach języka francuskiego:



Bardzo Wam chciałam podziękować za wszystkie "włoskie" propozycje. Najbardziej spodobał się Monice i mnie gondolier, którego pomysłodawczynią jest Magdalena Barszczowska, prowadząca pięknego bloga (http://mojetartaletki.blogspot.com). Wasza pomysłowość kompletnie przerosła nasze oczekiwania:) Jeszcze raz z serca Wam dziękujemy:))


***

U nas w mieszkanku panuje jesień w bardzo jasnych, pogodnych barwach. Niżej znajdziecie migawki z ultraszybkiej dzisiejszej sesji:



Tym razem pieńki znalazły miejsce na parapecie. Stoi tam moja ulubiona latarenka i pojemniki na przyprawy, które chwilowo stały się wazonikami na suszoną gipsówkę.



W Pepco nie mogłam sobie odmówić ślicznej białej ramki, która wisi nad szafką. Jak widzicie, obecnie mam fioła na punkcie kanek. Oprócz białej i zielonej, posiadam jeszcze kilka innych;)



Ach, to tyle. Jak Lidka zakończy popołudniową drzemkę, wybierzemy się w trójkę na spacer, by nacieszyć się niedzielą.

Miłego popołudnia! Pa:)

10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te żabki :)
    , super kanki i pojemniczki ,a ramka cudna !
    miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zastanawiam się, gdzie ja to wszystko potem będę chować!;)

      Usuń
  3. Widzę Monia u Ciebie dodatki z Pepco.

    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Pepco to sklep, który mi bardzo odpowiada - cenowo, klimatycznie, nie zawsze jakościowo, ale generalnie jest super:) A też kupujesz w Pepco?

      Usuń
  4. Monia, żabka wymiata, jest świetna! :) U Was tak cudownie klimatycznie...a tę rameczkę muszę mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Która? Ta zmachana?;)
      Polecam Ci tę ramkę. Ona była stojąca, ja ją trochę zdewastowałam, dodałam pętelkę i mi wisi;) Wolę ją zdecydowanie w tej wersji! Polecam:)

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!