sobota, 4 października 2014

Promienny uśmiech Antosi. Mój Rzym. Fotki zbierane



Kochani!

Efektem tego, że piszę rzadko (czyli tak często, jak jestem w stanie), są posty kilkurozdziałowe. Tak będzie też tym razem.

Ostatnio narysowałam portret prześlicznej małej dziewczynki - Antosi. Zobaczcie, jaka jest piękna. Nie sposób się nie uśmiechnąć, patrząc na Jej minkę:








***



Wczoraj otwieraliśmy w Muzeum w Raciborzu nową wystawę. Reklamowała ją ta plansza:





Nareszcie kupiłam sobie pędzle o odpowiedniej miękkości, więc jej malowanie było dla mnie bardzo komfortowe. Żal było kończyć pracę...


Wystawa XVIII-wiecznych grafik z widokami  Rzymu była dla mnie niesamowitą frajdą i przygodą. Pewnie nieraz tu pisałam, jaki mam sentyment do Wiecznego Miasta.











Wyżyłam się wczoraj. Zabrałam moich Słuchaczy w 40-minutową podróż po Rzymie, a oni... nie zasnęli! Mało tego, chcieli jeszcze :) Tacy to świetni ludzie przychodzą do naszego Muzeum!



***



Dość dużo dziś tej prywaty, ale piszecie mi, że zaglądacie tu też między innymi po to, by zobaczyć, co u mnie, u nas domowo słychać, jak rośnie Lidzia. Więc specjalnie dla tych, co mniej moim rysowaniem, a bardziej mną samą się interesują (  ;)   ):



garść zdjęć z naszej ostatniej wyprawy do Wisły; ja w błękitach, czyli w kolorze mojej krwi:




Lidzia-obrończyni (kwiatków):



z Tatusiem nad rzeczką:







mój Brat w akcji, czyli "cała Polska czyta dzieciom":




wygłupy Lidzi z wiankiem - kocham to Dziecko nad życie!!!, nawet kiedy dewastuje mi sprzęt w domu:












Żegnam się z Wami pięknie. Do następnego, nieco skromniejszego, posta! 
Odpocznijcie ...



1 komentarz:

  1. Ale urocze buziaczki - i ten narysowany i oczywiście Lidzia ;-) A plansza z Rzymem przypomina mi swoim klimatem krajobrazy Leonida Afremova (za którym swoją drogą przepadam!), tyle, że w wersji monochromatycznej... Np. ten: http://leonidafremov.deviantart.com/art/ANY-PAINTING-JUST-100-USD-ONLY-TODAY-333010456
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!