sobota, 21 września 2013

Podziękowania gorące jak maki i czyste jak... mydło!



Witajcie!

Dziękuję za tyle ciepłych słów, którymi zostałam zasypana nie tylko w komentarzach pod ostatnim wpisem, ale i na facebooku i telefonicznie także. Poskutkowało. Dziś już szeroko się uśmiecham - jak zwykle :))

Ten sobotni post jest iście gorący, wręcz krwistoczerwony. Potraktujcie go jako serdeczne podziękowanie:





Ot, takie kredkowe kwiatuszki...


                                                                                    o kwiatach pięknie pisała Mieczysława Buczkówna (My i kwiaty)





***
Wczoraj zrobiłam sobie przyjemność i kupiłam mydło. Bynajmniej nie po to, żeby się nim myć! Ta biała kostka była tak ładnie opakowana, że stanie na szafce w łazience jako ozdoba, hihi.




Sfotografowałam też z rozmachu mojego pięknego anioła. Pokażę go Wam innym razem, bo jakoś przy mydle nie wypada... A teraz ołówki do ręki i do pracy! Mam ogromne zaległości portretowe.

Z uśmiechem żegnam się z Wami! Wszak weekend, jupi! :) Do napisania.
Monia



8 komentarzy:

  1. Fajnie, że znów działasz... :)))

    OdpowiedzUsuń


  2. Mam na imię Michał i reprezentuję BLOGOWSKAZ, serwis promujący bloggerów w SocialMedia. Czarny Szczur polecił nam Twój blog, liczymy że skusisz się na błyskawiczna promocję.

    Odwiedź stronę http://blogowskaz.org, aby uzyskać więcej informacji kliknij tu


    "Z doświadczenia wiemy, że próby promocji na facebook'u mogą być czasami bardzo trudne. Potrzebujemy ludzi którzy będą klikać "Lubię to", co nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty. Niejednokrotnie samodzielny proces promocji w internecie może okazać się kłopotliwy i czasochłonny. Kampanie marketingowe w internecie mogą okazać się bardzo drogie, często nie potrafimy panować nad procesem, za który płacimy. Skąd więc mamy mieć pewność, że to działa? Na szczęście jest proste i darmowe rozwiązanie. Działasz szybko, skutecznie i posiadasz pełną kontrolę nad swoją popularnością. Uwierz, to się opłaca. "



    Michał Pudełko
    specjalista ds. marketingu
    Portal Blogowskaz







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Panie Michale, zapoznałam się z ofertą.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Mydło naturalne i roślinne, więc polecam nie tylko do ozdoby, ale i do mycia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Cię czytać w lepszym nastroju ;-) Piękne kwiaty, ale także tło jakiego użyłaś - to jakaś koronka, czy szydełkowa chusta?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ar_niko, to jest taka baardzo intensywna w kolorze chusta, coś w rodzaju apaszki czy zwiewnego szala. Mama mi podrzuciła, bo chciała się pozbyć. Ja miałam wolny wieszak i mam teraz taką rzucającą się w oczy plamę koloru w przedpokoju. Jak widać, przydatna nie tylko jako dodatek do stroju;)
      Ściskam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!