niedziela, 29 września 2013

Malowane kwiaty dobre są na wszystko!



Witajcie!



Ostatnio zmalowałam:



Zakładki do książek na zamówienie pewnej przesympatycznej Osóbki, która prowadzi świetnego bloga: www.avrea.blogspot.com. Te lub inne wzory do zamówienia.













Gigantyczna filiżanka malowana dwustronnie, w której można będzie układać niemowlaki w czasie sesji noworodkowej.

A poniżej prezentuję zdjęcia zrobione przez Jagodę, na których widać ozdobioną przeze mnie skrzyneczkę:






Dobrej niedzieli dla Was!

8 komentarzy:

  1. super skrzyneczki się zaprezentowały na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna filiżan(k)a! Też nie mogę się doczekać fotografii z maleństwem w środku :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filiżana, haha! Dobrze to ujęłaś:) W niej to by jeszcze nasza Lidzia się zmieściła:)

      Usuń
  3. Oj tak, tak pięknie namalowane kwiaty naprawdę mogą poprawić humor :) A filiżanki giganty będą super na sesję! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że właścicielka tej filiżanki też będzie z niej zadowolona;) Ja bym tam nawet mogła z takiej chłeptać kawę!

      Usuń
  4. Moniczko dziękuję Ci serdecznie :*** są cudne i są praktycznie cały czas przy mnie :))
    a filizanki cudne! mam jedną giganta jako doniczke ;))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!