niedziela, 13 maja 2012

Czas na relaks


Muszę wrzucić na luz! Z rozpędu, jaki wzięłam, nie umiem teraz wyhamować i najchętniej dziś zrobiłabym porządek, nastawiła pranie, pościerała kurze, machnęła ze dwa obrazy, przeczytała porzucone książki.... STOP!!! Jest niedziela! A niech tam! Od odrobiny wypoczynku jeszcze nikt się nie rozchorował. Pewnie mi też to nie grozi:)
Czego nie zdążyłam zrobić wczoraj, zrobię jutro.
A dziś mam zero stresu i spokojną głowę, mam kawę, poduszki, a przede wszystkim wspaniałego Męża (o którego w końcu też trzeba zadbać;) i cudowną Córeczkę. Ten czas jest dla Nich!






Rozkoszujcie się dniem!




3 komentarze:

  1. Pięknej relaksowej niedzieli Ci życzę.
    Bierz przykład z córeczki, tak słodko śpi, że i mama powinna nieco wyluzować i odpocząć.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz kochana racje ,niedziela to czas dla rodziny;-)))))rozkoszuj sie tymi chwilami Moniko!!!!pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!