poniedziałek, 7 maja 2012

Pszów w ołówku


Witam wszystkich wiernych Czytelników!
Jak zauważyliście, mój blog z wnętrzarskiego stał się blogiem "malowanym/rysowanym". Tego nie planowałam. Po prostu tak wyszło... I, póki co, nie zanosi się na większe zmiany tematyczne. Przepraszam zawiedzionych. Jeśli jednak są tacy, którzy mimo to zerkają tu od czasu od czasu, spieszę poinformować, że są zawsze mile widziani:) Czytam każdy pozostawiony komentarz:) Ale dość wyjaśnień.
Ostatnio chciałam poćwiczyć rysunek ołówkiem. Owocem wysiłku jest prezentowany widok. Przedstawia mój kościół parafialny, późnobarokowe sanktuarium maryjne p.w. Narodzenia NMP. Poniżej zamieszczam zdjęcie, które było dla mnie inspiracją:





Przesyłam Wam serdeczne pozdrowienia z Pszowa:)



18 komentarzy:

  1. I chyba lepiej na tym wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widocznie taka jest Twoja pasja:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita.
    Chylę czoła przed zdolnościami.
    Ale mam nadzieję, że o tym co czytasz też od czasu do czasu wspomnisz;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowicie uzdolniona! piękne są te twoje prace. Można się przy nich zatrzymać i odetchnąć od codzienności. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komplement! To dla mnie jest ważne - żeby ten, kto ogląda moje prace, mógł przy nich chwilę odpocząć, żeby mógł zabrać z nich coś dla siebie:)

      Usuń
  5. Moniś... zamurowało mnie totalnie! Twój TALENT... Brak słów, po prostu brak słów! Muszę dojść do siebie to może napiszę coś mądrzejszego (choć w moim przypadku-niekoniecznie:)), co odda mój zachwyt nad taką ARTYSTKĄ!
    Kasia - jak zawsze - "Anonim"

    P.S. Zaglądam na Twojego bloga codziennie, by choć trochę nasycić się prawdziwym pięknem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kochana, no teraz to już nie wiem, co powiedzieć... dziękuję, przyjmuję komplement rumieniąc się jednocześnie:) Jeśli miałabyś ochotę na jakiś obraz, widoczek, rysunek, daj znać:) Z przyjemnością wykonam dla Ciebie! A jutro zajrzyj na bloga, będą zdjęcia tablic komunijnych:)))

      Usuń
  6. przepiekne ,jak wszystko co robisz Moniko;-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne te Twoje rysunki!!! To co prawda ołówek, ale tematyka małych polskich miasteczek bardzo kojarzy mi sie z rysunkami węglem prof. Zina:)
    uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maggie, to zaszczyt być do Niego porównaną! Miał perfekcyjną kreskę i tworzył niesamowity klimat swoimi rysunkami! Życzyłabym sobie takiego talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ominęło mnie!!! cudownie, super!!! Ty jakąś szkołę skończyłaś??

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny obrazek, masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!