wtorek, 29 maja 2012

Wielki błękit czyli rzecz o potrzebie natychmiastowego wyjazdu na wakacje, najlepiej nad morze i przynajmniej na tydzień

Tam, gdzie byłoby dużo krystalicznie czystej wody po horyzont, światło i ciepło (niekoniecznie upał), wiele dzikich samotnych plaż, a nade wszystko przestrzeń, powietrze, wolność! Skąd takie marzenie? W naszym mieszkanku pojawiło się mnóstwo akcentów, kojarzących się z urlopem, latem, przygodą i prawie wszystkie w przeróżnych odcieniach błękitu. Takich widoków nie mogłam zachować dla siebie i dzielę się nimi z Wami. Zapraszam w rejs:


Do wymiany poszły zdjęcia w ramce. Załapała się nawet niebieska zima.





Susząca się gipsówka, którą wykorzystam do ozdoby stołu na 1. urodziny Lidki:






Szklana półeczka w łazience w stylu nautical:





I na koniec jeszcze błękitny rowerek naszej najdroższej Dzieciny, Jej piękne błękitne oczy i czapeczka:



Kończę, Maleńka szarpie mnie za nogawkę i zdaje się mówić: "Mama, chodź już na podwórko!"
Buziaki!











14 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, ja tez chcę urlop. Niunia przeurocza. Miłego dnia. Biegnij na dworek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, żeby ten urlop szybko Ci nadszedł i był bardzo udany!:)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia , córcia słodka , a urlopu tez mi się chce ,metalowe doniczki bardzo ładne i ta latarenka , och chce już nad morze a do lipca jeszcze daleko
    pozdrawiam ciepło i ślę buziaki
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. oprócz błękitnego nieba nic mi więcej nie potrzeba...

    OdpowiedzUsuń
  4. córunia przesłodka ;) ...a dodatki domowe cudowne ;) jestem pod wrażeniem ........caluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córeczka urodę ma po Tatusiu, czekamy od trzech miesięcy na kolejne ząbki:) Buziaki:*

      Usuń
  5. Ale kusisz tymi widokami, Moniko! A mój M. własnie pojechał na południe... Może chociaż zdjęc do popatrzenia mi trochę przywiezie... Kocham wiosnę i lato, fajnie, że jeszcze przed nami te piękne dni! Dziecineczka słodziuchna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojego na południe sama bym nie puściła, sama bym z nim pojechała (gdybym mogła:). Pozdrawiam!

      Usuń
  6. mój ulubiony kolor :), tak , wieczne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ta twoja córcia śliczna :)
    zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  8. też chce na wakacje!!!!!

    Córeczka rośnie :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Już niedlugo...też szykuję się na wakacje:) Może morze?
    Red

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze:) Zapraszam ponownie!